Post by uncriphollcico on Feb 5, 2022 21:11:35 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lost Lands 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lost Lands 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ingen annonser ▞▞▞
▞▞▞ Lost Lands 3 2022 version ▞▞▞
Lost Lands 3 (free-to-play) – Apper på Google Play
Lost Lands 3 ጀብዱ ums
Lost Lands 3 (free-to-play) - spill av FIVE-BN GAMES
Stranded: Escape White Sands - Chapter 1 - Siste Versjon For ...
Denne var uten tvil min favoritt å spille så langt. Jeg tror jeg bare har noen flere ledige å spille gjennom. Veldig gøy og får deg til å tenke uten å ødelegge moroa med for harde minispill. #1 i boken min!! Min mann som jeg ble hekta på disse spillene fra dette selskapet sa også at det har vært favoritten hans. Godt jobbet og takk for at du lar oss nyte disse fantastiske spillene gratis!!
Helt betatt.. Jeg har aldri i mitt liv spilt et spill som dette, jeg har alltid trodd de var dumme. Men jeg kan ikke få nok av dette spillet veldig godt utført fantastiske stemmer fantastisk historie Flott utfordring
Elsket 1&2, men 3 fryser bare og jeg har knapt klart å samle noe. Avinstallerte det og prøvde igjen med samme problemer. Jeg skulle ønske dere kunne få det fikset, for jeg ville elske å spille alle disse i rekkefølge. Takk skal du ha
Lost Lands 3 एडवेंचर jpd
Vil definitivt sitte fast et sted jeg føler at det tvinger meg til å kjøpe mynter. Det vil sitte fast selv om du får hint. bortkastet tid
Jeg liker veldig godt denne typen spill. Historien, samspillet, gåter etc.
Lost Lands 3 Nuotykių tjbi
Jeg gir 3 stjerner fordi det er veldig vanskelig å bøtelegge noe eller vite hva du skal gjøre eller hvor du skal dra ... du kan i det minste gi tilbudet om å se annonser for ekstra mynter ... det blir frustrerende å ikke vite hva du skal gjøre videre uten hint
For spillere av Lost Lands: Redemption, er følgende typisk for denne ... Nivel 3. Lost Lands: Redemption - Bonusnivåer Løsninger og
Lost Lands 3 Äventyr tho
Unicorn Run: Pony Runner Games Игре улога rrsc
Fem milliarder er fantastisk. Jeg så annonsen for dette og endte opp med å få mer av utvikleren. Få dette spillet!
3. Broken Age. Android iOS Damp Vinne Mac Linux Vita PS4. Broken Age er et eventyr, pek og klikk, puslespill og singleplayers videospill
Lost Lands 3 ماجراجویی evvk
Seriøst feil. Å tømme cache hjelper ikke. Minne er ikke et problem. Frøs ved kodeboksen på Basher Mountain. Registrerer ikke valg. Løsninger er ikke logiske. Bruke truger av tre til lavafelt, men trenger samtidig isolasjonshansker? Velg puslespill flere ganger for å få 2 separate ledetråder eller instruksjoner? Multi-tasking flere krav hver mens du reiser frem og tilbake på kartet for ett stykke om gangen? Gikk fra et puslespill til et pek og klikk-gjettespill.
Flott spill og mange timer med spilling, men nå er det en feil. Tallboksen på fjellet er frossen. Prøvde kronbladskoden og esken ville ikke åpne seg. Nå er det frosset og spillet kan ikke gå videre. Vennligst fiks/oppdater.
HERREGUD ! JEG ER FORELSKET😍! Hvordan er dette spillet gratis? Grafikken, historien og gåtene er fantastiske, og den har til og med engelsktalende dialog. Jeg har ikke engang sett en annonse, så hvordan tjener du pengene dine? Uansett spiller du Rocks!
Likte spillet, men klarte ikke å fortsette etter at brystet med luftelementet ikke reagerte, tydeligvis må du starte hele spillet på nytt
Fantastisk spill, flott grafikk, ikke alltid lett, men veldig tilfredsstillende når du finner ting
Koster for mye for hint! Sett den ned i over en måned og kan ikke komme tilbake til den fordi jeg ikke husker historien. Har spilt andre spill frem til dette punktet, men kostnadene er for mye
Fantastisk spill så langt. Flotte gåter, flott historie og god musikk må jeg legge til. Den eneste kritikken jeg har (og hvorfor jeg rangerer 4 stjerner i stedet for 5) er at "kart"-ikonet er SÅ nært "hint"-ikonet at det gjør det vanskelig å klikke på det du har tenkt til. Det er veldig lett å ved et uhell klikke på hint-knappen når du har tenkt å klikke på kartet, og dermed kaste bort et hint. Bortsett fra det, fantastisk spill. Vil anbefale til alle som elsker puslespill/historie/eventyrspill.
Hele serien har vært morsom så langt. Hele spillet er gratis, bortsett fra bonusstadiet, som er veldig billig. Kommer definitivt til å kjøpe dem når jeg er ferdig med serien😁
Jeg liker spillene, men jeg har ett problem, og det er at jeg ikke klarer å følge med på alle de åpne scenene og ting som skjer. Jo lenger inn i spill du kommer, jo flere scener har du åpne, og når du er halvveis gjennom det latterlige og omtrent umulig å huske hva du trenger hvor.
Frustrerende når ting ikke gir mening, og tar så lang tid å fullføre. Har noen noen gang samlet alle de skjulte gjenstandene? I hvert av disse spillene savner jeg alltid ett eller to. Selv om jeg spiller igjen, finner jeg dem ikke alle. Finnes det en guidebok et sted?
Det var gøy, men jeg tror det er en feil. Jeg kan ikke gi Elixir of Animation til Leproch Conn. Vil bare avinstallere og spille Lost Lands 4. 😊
Elsket det til denne tredje feilet på meg mot slutten av spillet hint fungerer ikke lenger, og det lar meg ikke gjøre noe for å fortsette etter timer med spilling, det er virkelig slitsomt, så jeg gidder ikke spille de andre nå
For det første er det 2 versjoner av dette. Du vil ha denne, gratis å spille. For det andre, i begge versjonene klarer jeg ikke å komme forbi timeglasset. Jeg kan høre brikkene bevege seg, men de faktiske brikkene gjør det ikke. Litt vanskelig å gjøre puslespillet slik. Jeg reinstallerte men uten hell. Synd...over til nummer 4!
Bra spill! Super utfordrende, vanskelig å velge ut fine detaljer som visse objekter med telefonskjermen hvis den er litt liten, men zoomfunksjonen er fin. Det er frustrerende til tider, men fortsatt flott!
Det er en feil som lar meg ikke ta tak i den svarte malingskolben eller plassere flasken slik at jeg kan fylle den med vin. Du fikset feilen i tapte land 2, så jeg håper virkelig du fikser denne.
Jeg sitter fast på den delen der båten er, den lar meg ikke sette koden inn i røret eller klikke inn i den for å legge inn koden for å hente sporingspapiret fra den, kan utvikleren se på dette for meg
Utmerket spill. Mye design, planlegging, kunst og animasjon gikk med til å lage dette. Noen få gåter ble beskåret slik at jeg ikke kunne se hele skjermen, sannsynligvis en begrensning på enheten min. Jeg liker at du kan zoome inn og nøye inspisere områder på skjermen. Skulle ønske det var en måte å gå tilbake og prøve å finne alle objekter uten å måtte starte på nytt fra begynnelsen.
Varg på eventyr. Kva skjer om helten er ein impulsiv, liten ulv? ... Binnabánnásj - julevsámegiellaj / lulesamisk: 3. Rádnastallam ... Lost & Found.
Spillet fungerte bra, grafikken er bra, gåtene utfordrende men rimelige, eneste ulempen jeg synes er at spillet burde være mer lineært, det er for mye frem og tilbake mellom ekstreme steder, som ofte ikke gir mening for historien, bare gjøres for skyld. for å forlenge fremgangen. Føler at den narrative buen burde være mer fornuftig. Disse faktorene fikk meg til å avslutte spillet og avinstallere det. Ville seriøst ha vurdert å kjøpe hele spillet hvis ikke for disse problemene.
Lost Lands 3 ماجراجویی evvk
Alle "Lost land"-spillene er morsomme, spennende, frustrerende lol, men mest vanedannende. Takk skal du ha
Engasjerende historie, mye variasjon i gåtene. Definitivt utfordrende, blir komplisert noen ganger. Vakker grafikk. Denne krever tålmodighet og fokus, mange oppgaver å huske på en gang. Et av de beste av denne typen spill.
Jeg likte spillet...det jeg fikk spille av det. Av en eller annen grunn krasjet dette spillet. Mye. Jeg fortsatte å prøve å spille, men spillet ble noen ganger avsluttet etter bare noen få minutter. Jeg liker Lost Lands-spillene, men krasjene gjorde dette uspillbart omtrent halvveis.
Elsker frem og tilbake med å hente deler og deler for å gå til de forskjellige scenene. Mange ganger er det ikke så lett, så jeg trenger å kjøpe tips - som jeg ikke liker!!
Jeg likte historien og filmsekvensene, men denne virket litt mer sammenfiltret enn de andre. Det var vondt. Ble vanskelig å spille fordi du ville oppdage områder du ikke kunne bruke før 30 gåter senere, da du hadde glemt hvor eller hva det var. Likevel likte det likevel.
Jeg sitter fast på 27 % etter å ha blandet malingen, det lar meg ikke samle de ferdige fargene. Jeg har prøvd alt, men det vil ikke fungere
ikke nok ledetråder som hvor det er ting å gjøre på kartet, men det er ganske gøy.